Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Honlapunkra látogatva Ön beleegyezik a cookie-k használatába.

HÍREK
Lovassy itt is, ott is
2018. április 8.

Újabb magyar kontinentális kerékpárcsapat alakult, a Kőbánya Cycling Team élversenyzője pedig az Európa-bajnoki ezüstérmes versenyzőnk, Lovassy Krisztián lesz, aki mellett a magyar proficsapat vezetői két norvég és három olasz bringást is szerződtettek. Eisenkrammer Károly tulajdonos, egykori kiváló kerékpáros az új csapat bemutatásakor elmondta, hogy „egy példaértékű együttműködés eredményeképpen a legjobb magyar kerékpárosnak számító Lovassy Krisztián az idei országúti versenyeken kőbányai színekben, a pályaversenyeken pedig BVSC-sként indul majd.” Eisenkrammer szerint erre azért volt szükség, mert a két klub csak közösen tudja megteremteni Lovassy számára a megfelelő szakmai, technikai és anyagi feltételeket. A szakmai igazgató kifejtette: a 12 fős csapatba egy norvég testvérpárt, Erik és Bjornar Vevatne Overlandot, s három olasz kerekest, Alberto Marengót, Matteo Pascazit és Cristian Bianchettit szerződtették. Mellettük még a Lovassyhoz hasonlóan 1988-as születésű Bernárd Bendegúz, illetve a húszas éveik elején járó Móricz Dániel, Lóki Bence, Istlstecker Zsolt, Czéh Balázs és László Attila alkotja a Kőbánya Cycling Teamet. A jelenlegi elsőszámú magyar kerekes, Lovassy Krisztián két célt fogalmazott meg: egyrészt szeretné megnyerni az idei magyar körversenyt, a Tour de Hongrie-t, másfelől ki akar jutni a 2020-as tokiói olimpiára. Ez utóbbira azonban csak pályán, a négy részből álló omnium versenyben lesz lehetősége, s a sikeres kvalifikációhoz az kell, hogy a világranglista első 12 helyezettje között legyen. Kőbányán nagy terveket szőnek, a következő lépés az lehet, ha szeptemberre elkészül az a fedett, 200 méteres, faburkolatú edzőpálya, amely évtizedek óta fennálló hiányt pótolna a hazai kerékpársportban, mivel Magyarországon még sosem volt fedett Velodrom. A fémszerkezetű, sátortetős, minimális nézőtérrel rendelkező létesítmény megépítése egy hónapot vesz igénybe, s a beruházás a tervek szerint 450-480 millióba kerül majd.

Fotó: Kőbánya Cycling Team